Lördag

ååh, lilla Simon gjorde nyss min dag :)
Han är i Thailand så berättade han om allt på msn för han var på sånt internetcafé.
Lät så JÄÄÄÄÄVLA underbaaart!! oooh :(
Iaf så hade de shoppat jätte mycket och han har lovat mig att köpa en väska som han sa var skit fin, om jag har förstått rätt så ser den ut ungefär som nedan, fast den jag ska köpa har rundade kanter och är inte riktigt lika stor. Tycker sånna är riktigt finaaaa, bad honom köpa en brun med vit text. De kostar 100 kr så varför inte! tackkkar och tar emot vatusan <3

Och förresten, Glad alla hjärtansdag <3
 ääven om jag tycker att denna dagen är otroligt överskattad.
haha jag själv ska fira den med mitt fotbollslag i en svettig idrottshall :O

 Fick två tröjor av min kära mamma och 500 spänn av min käre far. gitt <3



Vet dock inte om jag ska behålla den grå tröjan eftersom jag nt är så värst glad för prickigt, men vi får se. den andra var iaf jätte fin till ett par tights och en kofta eller nått. Kanske höga jeans, vi får väl se :D
Nu ska jag bara fixa mig lite snabbt och bege mig till Sara, ska nämligen åka med henne till cupen ikväll :). Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0