Mishon Brown - Oh My God

Började morgonen  med att försova mig haha. Typiskt. Vaknade 30 min innan vi började, och imed att jag är hos pappa var det liiite väl sent, ska ju hinna cykla till Åkarp och allt.
Var helt döööd idag första skoldagen, gick och la mig alldeles försent igår :(

Alltså bara se som man klär sig i skolan.. Verkligen ingen bryr sig. Jag sooov i detta på natten haha.. Tänk sen när man kanske börjar på Polhem. Då ska man behöva gå upp kanske minst 1 och en halv timme innan man börjar, medans jag nu kan gå upp 20 minuter innan om jag är hos mamma i Åkarp. Det är helt sjukt. hur ska man orka, kommer fan sakna det riktigt mycket. Även om det på samma gång ska bli riktigt roligt att börja i en ny skola med nya människor och ny omgiving. Längtar verkligen sjukt mycket :O! ..

Efter skolan stack jag och hämtade Hanna på dagis. Väldigt dryygt men jaa. Sen fick jag underhålla henne litta granna när vi kom hem. Pärlade haha. Roligare än att leka mamma pappa barn och sånt iallafall man behöver inte anstränga sig så himla mycket. :P
Tänkte på det också påvägen hem, att Hanna bara gick och klampade i all lera. Tänk att man tyckte det var helt roligt när man var liten, det bästa man visste var att kleta med gegga och göra "mat" och sånt av det haha.. iaf jag. Tyckte det var jätte roligt, nu gjorde jag verkligen aaaaalllt för att inte skita ner mina skor.. hahha :/

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0