sjuk

Var inte i skolan igår eftersom jag blivit sjuk.
På morgonen när jag vaknar känns det som jag sväljer några vassa knivar + att jag blir anfådd av varenda liten rörelse jag gör :( väldigt jobbigt, det svartnar för ögonen och sånt, fast det är bättre idag men stack inte till skolan ändå.
 Kan lika gärna vila ut idag också eftersom vi bara skulle se Teater i Lund ändå tror jag det var.
Vaknade vid 11 idag, väldigt skönt. Känslan av inget jobb i kväll var enooorm. Behöver verkligen inte göra någonting alls i dag, oooh det var längesedan <3333
Gick ner och gjorde Scones och chai te, så himla gott! Snöat hade det också gjort, inte riktigt lika skönt, men helt okej ändå. Hellre kallt och mycket snö än bara kallt med regn och blåst som det var innan :) haha .. puss så länge <3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0