Söndag= Slappdag

Hejsaaaan :)
Nu har jag inte haft sovmorgon sedan förra helgen vilket innebär att jag är helt slut!
I Fredes stack jag till Mikaela på 16årsfest, ångrar inte det ett dugg för jag hade riktigt roligt :)! tack för det <3

Jag, Erika och Elin <3



Stack hem så jag var hemma vid 00.00 igen eftersom jag skulle upp redan vid 7 nästa morgon och jobba :(
150:- i timmen är naaajs ska jag säga er, på bara 2 dagar är man 2000 kronor rikare och jag klagar inte! :D
När jag kom hem igår la jag mig och sov i 2 timmar, för att på kvällen var det Romelecupen som gällde! Det gick som det gick haha. inte vår bästa insats om man säger sååå, men aja :)

1. ello och nic   2. julie och vikki   3. elenis  
     

Har jobbat hela dagen i dag också, kom hem vid 3 och slappade. (för er som undrar vad jag jobbar med så packar jag blommor och gör buketter på min pappas jobb, han är inte blomsterhandlare för er som tror det utan det företag han jobbar på, APH, köper in blommor från utlandet och säljer till andra affärer och kunder runt om i Sverige) :P
Nu ska jag och min käraste syster ut och jogga eftersom hon blivit ett jäkla träningsfreaak. Men det är bra för hon får med mig också :) Kan inte bara ligga hemma och ha ångest över att jag också borde jogga ju haha :)

Och nu när jag ändå är igång och skriver tänkte jag tipsa om en mättande och billig protein-drink som man kan göra hemma själv.
Tyckte det lät jätte äckligt när min morbror berättade hur man gjorde och vad den innehöll, men har man den i kylen ett tag innnan man dricker den så smakar den faktiskt hyfsat tycker jag, medans min syster ääääälskar den (a) 
synd att jag inte tkr om banan bara haha :(
Mixa samman:
1 ägg
1 msk vaniljsocker
1 banan
Mjölk och havregryn efter eget mått (så den är lagom "tjock" haha)



Lycka till till er som vågar testa :)
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

ååh så fint hår du har :D och sött ansikte

2009-02-10 @ 10:53:16
URL: http://rforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0