jätteee fiiinnnaaaaaaa!

Kollade lite på olika tatueringar, tycker det är riktigt fint med sånna som inte är alldeles för överdrivna. Vill enkelt ha på dessa ställena fast inte just de texterna kanske :)

Om jag hade tatuerat mig hade det varit något betydelsefullt. Antligen på nacken, skulderbladet eller innersidan av handleden. Tycker det är sjukt fint.



Blir helt avundsjuk på Victoria Beckham för hon har typ alla dem jag vill ha haha.. + jag får väl antagligen inte tatuera mig på ett bra tag ändå :(, men man kan allltid få önska sig lite.
Som när jag blir vuxen och har fått massa söta små baaarn.. haha, då ska jag låta dem skriva sitt namn sen ska jag tatuera in det på någon av dessa ställena (det är vad jag vill just nu iaf), ööööver fint, eller typ något minnesvärt datum eller något. älskar sånt :D

Och nu när jag ändå skriver så kan jag ju passa på att nämna att jag vill väääääldigt gärna ha en fjällräven :(  helllst svart, marinblå eller bruuun. Över fina MEN över dyra :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag har också tänkt mig en sån tatuering, enkel och diskret=) + jag älskar också din blogg :D

2009-02-11 @ 17:01:54
Postat av: julia

vem är den anonyma? :)

2009-02-11 @ 17:55:03
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0