Tisdag!

heeejsan :)
kom nyss hem från träningen, grusträning, väldigt kallt vill jag påstå! gillar jaag inte men yyeyeee.
Hade skola först, sneat totalt på den. orkar inte, verkligen alltså. Fattar inte hur jag ska kunna stå ut sista nu, ska verkligen bara satsa på att hålla mina betyg, inte höja. Min hjärna döör vafan. Men bara jag lyckas hålla dem så ska det nog kunna funka! uschhh..
Efter skolan stack jag hem till min lilla Grek (Vicktoria självaste Grekow). Haha vi käääkade massa. Filmjölk, Riesens (sånna choklad praliner som går i reklam på Tv, ääälskar dem iiih) sen annat skräp :(
Det slutade med brottning, såklart? Hon var så jävla ettrig att jag stack därifrån 30 minuter innan träningen började, fick liiiide brått men jag hann :) Helt sjukt så stark jag känner mig när de e jag mot Vikki hahhhahha, riktigt svag människa alltså :D
Ne nu ska jag runa in i duschen, sen ska jag KANSKE läsa So.. lite... eller nej förresten orkar nog inte, sätter mig bredvid Anna imorgon ist hahah neee skoja vi seeer. jaja vi sees me livet lägger in bilder imorgon när jag har den datorn som jag kan lägga in bilder på hehe :) PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0