Tisdag

Igår vaknade jag hos Elena vi käkade frukost och sånt sedan stack jag till stan med sara och solade :) älsar det alltså <3
Sedan hem och duscha och börja fixa och donaaa, Elena kom till mig så fixade vi oss lite sedan stack vi till Anneli och gjorde det sista och maxade elenas underbara skiva :D
Sedan begav vi oss till Deep, det var riktigt roligt faktiskt :D Efteråt blev vi hämtade av Annelis kusin, han är ju sämst på Malmö, vet inte ens vart konserhuset ligger haha :( Han kom kanske 40 min sedare än vad han sa haha sen när han väl kom så körde vi till Mcd och käkade, bästa som finns när man dansat hela kvällen juu :)
Idag vaknade jag av att min syster ringde mig, klockan kvart i 11! Med tanke på att jag gick och la mig klockan 4 igårkväll så blev jag sjukt irriterad. Det var inte bara det att hon ringde, utan hon stod nedanför dörren på nedervåningen och var utelåst. jag fick frispeeel. Sket först i att gå ner för jag orkade inte öppna, var hemma själv och sooov så komr hon och stör :( Såklart börjar hon plinga på dörren HELA tiden så jag blev tvungen att gå ner .. shit dålig start på dagen. Satte mig vid datorn och laddade in bilder sedan igår.
Ikväll blir det Etage, längtar riktigt mycket även om jag är heeeeelt trött i hela kroppen!
men det ska väl gå :D <3


jag och Elena ligger inne med lekar posen! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0