tjeeena

skola idag som vanligt. Sedan efter följde anna med mig hem en stund så snackade vi och drack capuccino öööver god var den haha :) men hon skulle till sjukgymnast ganska så snabbt så jag satte mig hääär..
Fick en chockande fråga av Alexandra om någon fotografering hon och några från hennes klass skulle göra någon gång i mars, eftersom de är frisörer hela högen hihi (vilket jag också ska bli hoppas jag :D)  tänkte liksom vad förlorar man på det så ja varför intee, haha man kan ju undra vad man gett sig in på men det ska säkert bli bra, inte så att mars är imorgon typ haha :)
ne nu ska jag städa mitt rum och ääääntligen fylla min nya garderob vilket jag inte gjort ännu. Skriver senare, puss <3

bild från spanien -08 då jag var där med vicktoria och hennes familj , saknar värmen :(


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du sökt frisör på polhem? :)

2009-02-04 @ 18:18:12
URL: http://clarensius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det vill jag också gå!!!

Tack gumman, när ska vi ses? =(

2009-02-04 @ 18:45:35
Postat av: Lovisa

det hade varit ritkigt kul , =) snart tycker jag :d

2009-02-04 @ 18:51:16
URL: http://clarensius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0