Torsdag

Hejsannnnnn!!!
 Försov mig idag så jag missade första lektionen, men det löste sig rätt bra änddååå.
 kom till skolan vid 10 för det var först  då vi hade vår nästa lektion :)
Dagen har väl varit som alla andra skoldagar, rätt ddryg men alltid roligt när en viss Vicktoria Grekow är i farten haha , sick människa :D Kommer videoklipp när jag är himma hah <3
Efter bilden idag hänkade jag med denna sjuka människan hem, vi skulle laga mat.
 Började kolla igenom hela vikkis kök. Först fanns det sån peppar salami i kylen som jag älskar, så åt jag en bit, kollar på datumet och avlider. Den hade gått ut för typ en vecka sedan? tänkte skit samma en skiva gör inte så mycket.
Fortsatte kollade vidare..
Vi valde potatismos, fiskpinnar, sås och sallad.. haha
Vikki är sämst i köket men ändå lyckades hon bättre än mig (trotts det brännde sönder våra stackars små fiskpinnar). Tro det eller ej men min potatismos var rinnig som vatten. Jag frågade mig själv hurfan detta kunde gå till eftersom jag hade gjort EXAKT som det stod och brukar faktiskt vara riktigt bra på att laga mat haha :(. det visade sig att mosen var 2 år gammal!!!! ööööver äckligt, jag som hade smakad och allt :(
Det var bara att kasta skiten. Så skulle vi göra sallad. Först började vi ta bort de bruna bitarna från salladshuvudet.. när den äntligen började bli lite grön hittar jag ett hundhårstrå iden?! nej tack!
Då var det bara gurkan och paprikan kvar. Vikki kände sig lite stolt, tog av plasten från gurkan och JA såklart var skiten helt krämigt mjuk och möööglig. Det fick bli paprika, bränndafiskpinnar, hummersås och sånna mjuka tacos bröd. JÄTTE LYCKAT :( hahhaha. lovar det märks att hennes familj alltid äter snabbmat, iaf om man kollar i deras kök, nollll koll!
Vikki är nu ute och går med sin hund och jag sitter här och pumpar musiiiik ääälskar det <3 TELL ME WHAT DO YOU SEE WHEN YOURE LOOKING AT ME WOOOOHWOOWO
Nu ska jag snart bege mig hemmåååt sen blir det träning ivkäll, I like it I looove it <3


miiiiiiiiiiiiiiin....


oooch vikkis haha :( måste bara påpeka att hon har samma sallad som jag hittade hår i :(
jag hittade mirakulöst en annnnan sen somtur var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0