Torsdag

hejsan :) har varit helt väck de senaste två dagarna, blandat ihop allt totalt!
Har hela tiden ända från igår trott att det var fredag idag, och trott att jag skulle jobba på fredag (vilket visade sig vara imorgon) men neeej.
jag ringde och snackade med pappa (va 2-3 veckor sedan sist :|)
Och han sa att jag ska inte jobba färrens på Lördag. Vilket innebär att jag faktiskt kan hitta på något imorgon :D blev över lycklig hah.
Okej jag ska försöka vara hemma tidigt ändå så att jag orkar dra mig upp vid 6 nästa morgon och sedan på kvällen spela romelecupen, men vafan de ska väl kunna funka :)

<3


Kom hem från träningen för en stund sedan, Nic och Ello hade såklart kallat dit halva Oxie och jag blev inte ett dugg förvånad haha fortsatte att springa runt i min söta knallrosa tiokronors mössaa hahahah den är sten!

Har faktiskt varit väldigt flitig idag och städat hela rummet, rensat garderoberna, dammsugat nedervåningen och gjort alla mina läxor ... hahah visst det var inte kul men vafan nu är det gjort :D
nu ska jag hoppa in i duschen sedan mysa ner mig framför Tvn :)

 

 
Före - Efter, hahha snacka om att vara uttråkad över att ha fotat dettaa... shiit :D
men ni får iallafall en inblick om hur mitt rum ser ut, riktigt litet! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0