Uppdatering

Nu  ska jag bara uppdatera lite med bilder och massa videoklipp. För er som tycker det är roligt hahah.. :)

Ello och Tindra hahahh skit söööta
När vi var hos Ellos storasyster och käkade innan bion i veckan.




När jag kom hem på kvällen så såg jag att jag hade Tindras armband på mig,
naah så söt hon var. Fick sminka henne och allt läsa och sånt haha
    

Ellsan när hon hade kommit hem från sjukhuset <3
 

Någon mysig sörja som fanns i Assads bil. hahah naah Ello fick allt i näsaaan
 


De skönaste kläderna som existerar är helt klart klassklädernaa älskar dem haha <3
 



Efter att jag och Sara hade varit och gymmat en dag nu på lovet, heeelt döda!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

måste bara säga att din blogg är skit bra, massor av text och till och med video klipp. Fortsätt så ! :)

2009-03-01 @ 14:04:51
Postat av: julia

haha tack så mycket! :D

2009-03-01 @ 21:11:42
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0