Kroatien -08

Saknar sommaren något enormt!

Bild från när jag var i Kroatien i somras med 'pappas familj' :)


Här kommer lite bilder från vår Kroatien resa år -08.
Älskar att titta igenom gamla bilder från olika semestrar, man saknar det så mycket :)

 
alla "tjejer" haha
Vi ser väääldigt mesiga ut om du frågar mig. 
Här skulle vi till på grillkväll ALLA människor var där, riktigt roligt var det! 
De hade gjort sånna tävlingar och sånt,
såklart skulle Både pappa, Åsa, Julija och Ola vara med, pinsamt läge! haha 


Jag och lilla Majsan badar--- Lillasyster Hanna och storasyster Frida

  
Min lillasyster Hanna, jag och Emma


Maja var somsagt helt besatt av mig hela denna resa.
 Allt som jag gjorde, skulle hon göra EXAKT likadant.
Jag hade oftast en knopp så som Maja har på bild nr 2 när vi var på stranden
(alltid tidigare hade Maja mittbena och en tofs, men det varade inte länge ska jag säga!)


1. Snorklade gjorde vi jätte ofta, riktigt roligt
haha älskar att bara flyta iväg i min egna lilla värd
Väldigt gulligt att Ola bär Emma alldeles naken på HUVUDET också hhahah :(

2. Har aldrig läst så mycket som jag gjorde när vi var i Kroatien.
 Läste hela 2 böcker på 2 veckor, inte likt mig.
 'Pojken som kallades Det' 1an och 2an, riktigt bra böcker!


Hanna, Maja, Emma och Jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är du utländsk?:P Ni tre till vänster såg typ spanska ut, helt bruna och så också!

2009-02-12 @ 08:13:32
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha va seriöst:O de ser ut som att ni 3 till vänster är en familj och de andra en:P Sen har du typ likadant leende som hon längst ut:P haha men ta de som en komplimang att du liknar spansk=)

2009-02-12 @ 16:38:56
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: lisa

har du två mammor ? :O

2009-02-28 @ 17:53:08
Postat av: julia

haha nej ingen av de på bilden är min mamma. Hon till vänster är en familjevän sen hon till höger är pappas fru. Min mamma var i Sverige när bilden togs haha .. :)

2009-03-01 @ 13:32:57
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0