dagens inköp ..

Japp då kom äntligen kameran igång
(dum som jag är hade jag inte satt i sladden ordentligt, hehe)


           
1. Kjol 179 :- från Cubus
2. Kavaj 398 :- från h&m

3. Axelbands väska 75 :- från Bianco
(ord .150:-)
4. Axelbands väska 60:- från Bianco (ord. 130:-)

       
5. Mellanstor väska 40 :- från Secondhandaffär
6.  Stor väska 75 :- från Secondhandaffär
(väldigt dålig bild dock)
7. Bikini/hotpants 20 :- från Cubus (ord. 100 :-)

Jag köpte även en rosa mössa (till utomhusträningen) 10:- och ett anteckningsblock (användes som dagbok, de andra är fulla har ju skrivit sedan år 2004 haha) 10:-
Det var allt, en hel del väskor denna gången, men kan inte motstå :(
 Inte världens bästa bilder med det får duga sålänge, kommer säkert bilder snart när jag har sakerna på mig påriktigt och inte bara tillfälligt, hihi :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, eller hur :). vad ska du välja för gymnasie?

2009-01-29 @ 23:11:15
URL: http://fridaleijonc.blogg.se/
Postat av: Frida

Nä det fanns det inte, det tyckte jag också var himla synd. Ja, jag vill verkligen också gå frisör men jag vill gå i malmö så det var därför jag inte valde Polhem :/ så det fick bli stylist på drottning blanka istället då :)

2009-01-29 @ 23:59:44
URL: http://fridaleijonc.blogg.se/
Postat av: mikaela

härligt att se någon annan om också kör secondhand :D man kan ju fynda jätte mycket och snygga saker.

2009-01-31 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0