:)

Blir alltid besatt av alla låtar jag lyssnar på :( som jag tycker är braa.. aah
Det sjuka är att innan var typ Darin känd som Idol Gay.. hah ne men typ. Alla tyckte han var sån nykommling med tandställning och allt. men han har faktiskt gjort många riktigt bra låtar, och han låter typ som justin timberlake. Tänk att för några år sedan var jag på en konsert med honom haha.. en biljett nu hade väl kostat dubbel minst, ändå lide ball för då var han nt alls känd .. eller ja, shit same vet nt ens vart jag ville komma haha ! Förresten så är han sjukt lik Elenas lillebror, ska hitta en bild och visa haha för er som bryr sig

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Nej, det har jag inte, eller inte på länge men det vill inte växa så snabbt som jag vill (a)

2009-01-27 @ 08:12:25
URL: http://clarensius.blogg.se/
Postat av: nella

helt sjukt att han också spelat in med Cat Deluna haha:p

2009-02-01 @ 13:56:34
URL: http://nnellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0