IKEA

Skrev aldrig igår, var ju knappt hemma så hade inte ork när jag väl kom hem :(

Iallafall så efter skolan så stack jag hem och sappade framför tvn, riktigt skönt och bara ligga och glo på operah och dr phil ett tag haha. Sen Stack mamma, frida, ella och jag till IKEA :)

Det blev en ny svart/brun byrå till mig och en liten lampa:

 
När jag kom hem ägnade jag ca 2 timmar åt att bygga ihop fanskapet vilket var MYCKET svårare än vad jag trodde, men tillslut så :)

Idag var det då skola som vanligt med dagens innehåll: Spanskaprov :'(
Fast saken är den att det gick riktigt braaa, ett mvg där får jag verkligen hoppas :D Slutade skolan vid 12, eftersom vi får jobba med vårt bildarbete hemma! gött :)
Vicktoria och jag stack till Obs och shoppade. Det blev riktigt mycket som jag egentligen inte alls behövde, förvånad jag blir..eller inte!
 Jag som skulle spara till Alanya :( gooood luck! aja det får väl gå ändå. Bilder på allt kommer när jag får i gång kameran vilket jag hoppas blir snaraaast :O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0