Lördag

Okej nu är det såhär att jag fick en plötslig idé att jag ville göra en blogg. Jätte många jag känner har en och tycker det är jätte kul, så kände att jag ville prova :) Det betyder inte att jag kan allt för det, ska jag vara ärlig så förstår jag nästan ingenting. Hanna har hjälpt mig nu att komma i gång (tack!) så får väl prova mig lite fram och tillbaka själv sen och se vart jag hamnar. Gjorde tillexempel nyss en tabbe så att allt jag hade skrivit raderades haha.. så nu får jag sitta och kämpa med ett nytt, men aja!

Natten till idag var fruktansvärd, inte bara det att jag hade en stupfull syster kräkandes i sängen bredvid utan det var massa andra hemska saker som hände :( Tyvärr så är det inget jag kan skriva här det vore att svika någon totalt, men jag hoppas iallfall att allt ordnar sig så snabbt som möjligt <3 :(

Vid 5tiden så körde pappa mig till Anna, vi gjorde inget speciellt idag eftersom jag festade i Bara  igår (vilket var riktigt roligt, har saknat dem något sjukt!), så idag var jag inte alls sugen. Istället så snackade vi om allt och inget och käkade god mat med annas så sjukt roliga familj :D haha!
Det är så bra med mina vänner, man kan sitta och kolla rätt in i en vägg och ändå inte ha tråkigt liksom. Bara sitta och glo, visst det låter kanske jätte konstigt men det är också skönt på ett sätt, inga krav på att man alltid måste göra något :)

Nenu ska jag sova, klockan är trots allt halv 2 snart och jag ska upp tidigt imorgonbitti och träna!
Ni får gääärna tipsa mig vad jag kan skriva om så att jag kan komma igång så snabbt som möjligt :D
puss och godnatt <3


Tog en bild i högen från i somras när vi var i Bara så sjukt ofta.
denna bilden gör att jag saknar sommarn något sinnes!
(simon, vikki, anna och sara)


Kommentarer
Postat av: hanna

<3<3

2009-01-18 @ 02:09:52
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: Anneli

älskar dig gumman :)

2009-01-18 @ 22:00:20
Postat av: alexandra

Asså du är så sjukt söt människa :)

2009-01-19 @ 03:10:35
URL: http://alexandranaranjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0