Lördag

jahapp, då har man haft blogg i en vecka idag.. haha.

Igår blev inte alls som vi trodde.
 Var först då på obs med mammi och ellsi, Anna ringde så kom hon dit :)
Så hon och jag gick och kollade kläder, hittade lite på rean faktiskt. 2 par öronhängen på guldfynd och en stickad svart mys-polotröja från h&m, sen en liten axelbandsväska från cubus fast den var dock inte på rea..

   

När vi kom hem gick vi  först och mötte Patrick snabbt, sen stack vi tjejer vidare och mötte några kompisar från Bara vid tåget. Vi stack först till pizzerian och hämtade mat. efter det hem till Vikki och kollade på Benknäckargänget, riiktigt rolig film ahha..
Sen kollade alla på skräckfilm, alla förutom jag och anna såklart rädda som vi är haha :(
Jag cyklade sedan hem så jag var hemma vid 1 och satte mig vid datorn lite snabbt. Sen vid halv 2 somnade jag tydligen i soffan, eftersom jag vaknade vid 2 och fattade inte vart jag var hah.

Idag vaknade jag vid 1, riktigt skönt att äntligen få sova ut ordentligt. Gick ner och käkade laxmackor, goooott!
 Sen ringde jag Anna och skulle höra vad hon gjorde. Vi fixade en skit bra plan för vad vi skulle göra i dag. Först åka till Burlövsbadet och simma, så vi kan höja/hålla våra simningsbetyg i skolan, sen duscha och bli riktigt rena där haha så vi sedan kunde åka vidare till Kennyssolarium och sooola.
Men sen skulle vi kolla upp det, Burlövsbadet stänge klockan 3 (klockan är nu 20 i 3) OCH kennys hade stängt i dag :( snacka om misslyckat. Så jaa vi får väl se hur denna dagen slutar, blir nog att jag och anna sticker till Espressohouse i Lund och myser i några timmar istället.
skriver mer senare. Puss <3

Kommentarer
Postat av: hanna

haha ´grattis älskling :D

2009-01-24 @ 20:10:19
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: anna

bilden:|

2009-01-25 @ 13:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0