Måndag

Hade en skit konstig natt. Drömde sjukt mkt, sånna stressiga drömmar :( OCH att jag hade klippt av mitt hår till page med lugg och färgat den blått/svart :| ångest juu.
Iaf sen så stack jag till skolan var jätte trött idag, men sån tur var så skulle min lärare iväg sista lektionen så slapp matten. När jag kom hem la jag mig och halvsusade vid tvn. Simpsons och något program på mtv.
Frida har tjatat på mig hela dagen om att jogga, så nu när jag väl vill bangar hon. Och hon ska föreställa satsig .. tror inte det va.
Aja, vi får väl se hur det blir, ska chilla kanske plugga lite nu. sen Klockan 21 se en film på 3an :) puss <3

Gammal favorit juuuu, älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0