see you at the club - darin

Åkte till eh vid halv 5 med anna, slutade med att vi inte var hemma hos anna igen förrens vid halv 8. Så sjukt mysigt nere i den källaren i lund alltsååå :)
Så skulle anna då käka så vi satte oss med hennes kära mor och far och de åt. Deras disskutioner är sjuuuka :| Det är fanta mig inte konstig att anna har mvg i nästan alla ämnen :| jävla fundamentalism snack fattade iiingenting :O hhaha aja.
sen kollade vi igenom HELA lunds gymnasie katalog, och den är inte liten. Kollade alla snygga människor vi kanske skulle komma att träffa i framtiden hihih (a)
Nu ska vi snart sätta oss och kolla på en sån häärlig tjejfilm som alltid är lika roligaaa :D och äta popcorn HOPPAS JAG :)


                        
(anna och jag)          (ello, jag och anna på Gothia)          (lillasyster ella)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0