sista inlägget på ett taggggg :(

jahappp då blir detta antagligen sista inlägget tills på tisdag :(
Jag ska nämligen till Lalandia med mammas familj, mina kusiner och deras familj och min morfar (han fyller 70 så han ville göra något med alla barn och barnbarn ;).)
Slipper skolan på måndag! och jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt roligt, har alltid kul med mina kusiner så på Lalandia lär det ju inte bli tråkigare precis.
 Längtar redan till Tisdag då jag ska få läsa alla vänners bloggar och bilddagböcker och se bilder (bla från festen idag!!!) haha desperaat lät jag juu men aja haha :D

Ja somsagt klyddade vi somvanligt idag. Skulle på en fest men det visade sig inte var en fest utan mer chill, så vi alla tjejer stack till en kina restaurang och käkade. Därifrån ringde vi en taxi och stack på en slags fest vid kronprinsen, roligt att träfffffa alla saknade människor men själva "festen" var ju inte precis eeeenooorm men aja! alla kan inte bli bra ju (a) hhaha. Bilder och allt kommer på tisdag, ni får ha en riktigt rolig helg så skriver jag och lägger in massvis med bilder från veckan när jag är hemma igen, Pussssss puss och glöm för allsindar inte att smsaaaaa <3333


Sara, jag, Anna, Elena och Anneli <3


Anneli, jag, Sara, Hanna och Mikaela <3


Det var jätte kul att träffa bla Hanna och Mikaela där,
synd att de skulle dra nästan direkt när vi kom bara :(

Kommentarer
Postat av: hanna

älsk(L)

2009-02-04 @ 22:39:28
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0