Söndag

Vaknade vid 10 över 1 idag. skulle träna vid 20 i två men blandade ihop tiden totalt!  Så jag blev såklart försenad och fick cykla dit istället :( aja, inget annat än bra egentligen ju.
Kom till träningen efter många om och men, över ball tkr jag träningen var idaaag.
Vi fick reda på laget vi ska ha i Romelecupen, jävla tur att jag kom med annars hade man blivit lide less på de ju :O
Sen cyklade jag därifrån till pappa i Lomma. Bara tagit det lungt hela dagen, ska snart sätta mig och kolla lite på tv, sen sova :)  puss<3

Bild sedan i somras innan fest i Staffanstorp: Jag, Ello, Elena, Sara, Vanessa och Anna

Kommentarer
Postat av: Vanessa

hahaha söööut fjump som e vilsen där bakom :(

2009-01-25 @ 21:09:23
URL: http://saayitriight.blogg.se/
Postat av: Vanessa

hahaha söööut fjump som e vilsen där bakom :(

2009-01-25 @ 21:09:44
URL: http://saayitriight.blogg.se/
Postat av: anna

oh. sommarkänsla:(

2009-01-29 @ 10:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0