Tisdag - Solarium

OOOOkej snacka om att jag blev totalt lurad i går.. haha både Victor och LB sa att vår första lektion var inställd, att vi alltså skulle börja klockan 10. Jag som bara ville vara snäll smsade typ 10 stycken i klasseeen och sa det hhaa.
Sen imorse får jag ett sms om att det var ett skämt :( var bara att smsa alla igen och komma till skolan så snabbt jag kunde, vilket blev vid 9, alltså en timmes sovmorgon fick viii men dock massa stress :( inte skönt att stara morgonen såå! men aja det löste ju sig :)

Efter skolan stack jag hem och packade saker sen stack jag och Elena till Arlöv och solade på Kenneth's solarium, billigaste stället. 40 spänn för 30 min haha . + vi tjejer brukar ligga två stycken i ett solarium så det blir ännu billigare :)
hahahahh men fyfan vad jag och Elena fick panik. När vi skulle sätta igång andra omgången så välter Elena ner hela "radio-kudden", sån kudde med inbyggd radio, nått gammalt skit. Så ramlar den ner och tar sönder ett sånt lysrör som låg under solariumet. Det lät riiiiktigt högt! Så vi fick panik och kastade på oss kläderna. Vi trodde ju att det var själva solariumet som hade gått sönder, shit så rädda vi blev. Men sen när vi såg att det inte var det så sopade vi undan allt glas åt sidan haha sen la vi oss och solade klart resten av tiden.
När vi kom ut och skulle betala frågade han vad det var, kom med första bästa " vaa vadå" haha .. kassa vi är. han bara "jaa det small till ordentligt". Så sa vi att den kudden ramla ner, men såklart inte att ngt gick sönder, dumma som vi är  :( , iaf han brydde sig nt så mkt utan vi betalade och sprang snabbt därifrån, glöm att jag ska dit och sola på ett bra tag haha :(
Iallafall så stack vi och handlade Falafel efter det, riiiiiiktigt gott :D
Nu ska jag bara chilla lite och ta en dusch, sen försöka plugga litta grannnaaa :) Pussssss <3


 
Vem inte vill ha Adriana Limas bruna kropp till sommarn? .. dum fråga


Kommentarer
Postat av: hanna

11 maj :D dagen innan min födelsedag

2009-01-27 @ 21:23:27
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: keya

där solar jag med hahah jag ska tjalla :)

2009-01-28 @ 00:22:53
URL: http://keyas.blogg.se/
Postat av: juliaa

nej du får inte tjallaaa :( haha

2009-01-28 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0