Tisdag

Stod ut skolan idag också!
Efter gick jag hem sen kom patrick hit så tog vi det lungt bara :)
Sen på kvällen när han hade stuckit hem så var jag tvungen att mata mina kaniner
(mamma tjatar sönder sig varje dag:(...)
Så det var beck mörkt när jag kommer ut och öppnar klaras bur (min ena kanins) så var hon död :| såg inte ens hennes huvud så läskigt :| snacka om att man fick en chock, fast blev inte precis ledsen för jag har  vuxit ifrån dem något sjukt, så det var nog bara skönt för henne egentligen :O  .. Inte kunde vi begrava henne heller för marken är hård som sten! så får se hur mamma löser det .. nog pratat om det. :)

Är jättte avundsjuk på alla kändisar som har råd med alla desssa fina kläder :( kolla bara ..

Nicole Richie  
    

Kate Moss                                                                                      
 

Ashley och Mary-Kate Olsen


OM jag är avundsjuk !
Ne nu ska jag sova, godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0