Torsdag

Skolan i dag var ändå helt okej :) Bara det att jag har så sjukt mycket plugg och jag tänker liksom äsch detta kan jag så jag struntar i att plugga.. för jag orkar inte! Men så klart så kan jag inte ett enda dugg. Som imorgon har två A4 sidor med engelska glosor och en matteläxa, glömt allt hos vicktoria BRA! så slipper jag det. dock inte bra ju men jaaaja ..

Iaf måste bara säga att jag ääääääälskar att brottas med Vicktoria för jag vinner varenda jevla gång, bildlektionen i skolan var bara för bra alltså. Anne (vår lärare) älskar oss, våra skämt och allt, enooormt!
Efter skolan stack jag hem till Greken,.. igen. Vi chillade för vi var så himla trötttaaa. Och gjorde nachos i mikron,..igeeeen, och så såklart fick vikki sin efterlängtade massage som jag är bässt ppåå :) hihi

           

Sen stack jag hem vid 6 eftersom vi skulle sticka och träna. Cyklade hem och bytte om och allt, sen såg jag att jag fått sms från Greken att neeej hon skulle inte träna, hon skulle kolla på någon fattig polis skola i malmö, vilket inte verkade vara särskillt braa sen trots allt , otur!

HAHAHA sen när vi kom fram (jag och vikkis pappa, vill säga min tränare) så var lilla Jullan dääär min lilla Danski! Såklart kände hon sig helt kunglig och liiiide poppis där i omklädningsrummet för hon snackade med allt och alla. Hon till och med sa så i början: iih shit jag e kändis här :D Sen snackade hon med en tjej i damlaget (hahahaha kan inte sluta skratta när jag ser julie här framför mig alltså)..
ja så bara julie frågar tjejen: Har du färgat håret brunt :)? (lekte också lite snäll och söt naaaw haha)
tjejen: "ignorerade"
julie: jahapp :/ ..  (sen satt julie helt osäker och bekymmrad och kollade runt sig så ingen såg hennes pinsamma lilla situation, men då sitter jag redan där och asgarvar haha lilla julieee!)

Okej jag förstår om ni inte tyckte det var särskillt roligt, men i verkligheten hahahha ni anar inte, sån rolig upplevelse man måste vara med om så egentligen onödigt att jag skrev det hah men aja! söttttis var det iaf :)


Förresten..Vem hade bangat godis just nuuuu? inte jag iallafall! :(

    


Kommentarer
Postat av: julie brysh

hahahaha du är sjuk jullis men får väl älska dig ändå :(

2009-01-22 @ 21:47:05
Postat av: Lovisa

asså jag hade kunnat dööööda för ditt hår julia!

2009-01-23 @ 10:26:11
URL: http://clarensius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0