Måndag

Skola idag först och främst, snacka om att nian är det absolut jobbigaste året när det gäller skolan. Det är inte bara mycket prov och läxor, det är betygen också, skärpa sig på varjenda lektion för att inte sänka sig och för att kunna komma in på den skolan man vill. Jätte drygt, men aja det funkar änsålänge.
När jag kom hem var det egentligen meningen att jag skulle plugga, har otroligt mycket, men såklart så fastnade jag här.. igen!
Snacka om att man inte får någonting gjort alltså, tiden bara springer iväg. Men får väl snart ta mig i kragen och plugga ..lite iallafall.

Längtar till sommaren, orkar inte med dystra kalla vintern :( Så mycket man kan göra på sommaren som man inte kan på vintern, allt är stendött i Åkarp och alla är bleka och klagar på vädret, haha inklusive jag! 
Föreställ er alla sommarfester, stranden, utomlands och alla de mysiga kvällarna utomhus istället, låte mycket mycket bättre! saknat till tusen<3
aja, får väl skriva något lite intressantare snart för just nu måste jag fixa och dona lite här hemma. Puss <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0