Whatever you like..

ååh något av det farligaste men gooodaste som existerar just nu måste ju vara nachos med ost och tacosås i mikron :o Satt på vicktorias rum, så kommer hon upp med det blev nästan lite sur eftersom jag lovat mig själv att börja satsa nu till sommar-09, men neej, det går ju inte när man hamnar i dessa situationer :( gott som svin iallafall!

  

När kl närmade sig halv 6 så skulle Greken jobba så jag cyklade vidare till Sara för att fixa hennes och Emelies bloggar haha :) Har faktiskt blivit rätt bra på det nu, börjat förstå riktigt bra, trodde jag aldrig. Hjälpte Ello med hennes innan idag också  :)
Kom hem för ett tag sedan, lagade mat, eftersom jag inte ens kunde tänka tanken att stoppa det som mamma hade lagat i min mun: BRUNA BÖRNOR eller ÄRTSOPPA MED FALUKORV haha:(
spykänslan dirrrrrrr.
Och nu är det så här att jag vet att min lilla moder kan läsa detta, för hon är nämligen en riktig snookare och tar reda på min blogg, så du får skylla dig själv :P

Pusss <333

Kommentarer
Postat av: greken

det är ju bra att din mamma kan snoka när du håller ett glas med ------- i handen nedanför:) hahahah

2009-01-21 @ 22:11:00
Postat av: Johanna

Hur kan du va så brun?:@

2009-01-21 @ 23:28:11
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vikki det är verkligen inte det man tror det är:P och jag är väl brun för jag har sånt pigment sen har jag solat solarium för någon vecka sen :)

2009-01-22 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0