10 Juli

Stack som sagt till Lund igår me Josefin, Amanda, Moa och Elin. Alltså vi garvade som svin hela tiden haha helt sjuka :( och så åt vi förståss kinabox <3 aah så jäkla gottttttt



När jag kom hem så träffade jag Ståhl, Vikkan och Erik så snacka vi littaaaa, sen gick jag hem till Elin och softade litta med henne :) Sedan stack vi hem till Ståhl då och skulle se en skräckfilm med dem.. Men jag AVSKYR skräckfilmer :( Älskade det för typ ett år sedan, men nu ser jag inte nöjet med det :(  Så mamma och ella kom och mötte mig så cyklade vi heeem :)

Satte på en spellista med lugn musik på datorn, släckte skärmen och lampan sen sooov jag. Älskar att somna till musiiik :) Men vaknade av att jag grät inatt! aaaaaah hatar det :( fyfan vilken mardröm jag hade..
Först hände en massa saker, träffade på människor jag ville undvika och sånt. Sen, åh det värsta, så hade mamma, hennes bästa vän och ella krashat i ett flyg :( Jag bara sprang in så satt de där.. Så bara Ella typ sa något så, så hon var inte död.. Så jag tog henne och kramade tusen gånger och bara grät, sen var det en sån läkare som tog henne. Så satte jag mig bredvid mamma och bara typ skrek. fatta så hemsk.. Så bara mamma hostade typ, och så sa hon att hon inte skulle klara av detta. Så jag bara grät o grät och sa typ förslåt och att jag älskade henne och sånt.. SÅ JÄVLA VERKLIGT DET KÄNDES, fyfan vad glad jag blev när jag vaknade!!!!!!!! ska aldrig mer se skräckfilm, inte ens en halv :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0