12 Juli

dagarna har verkligen bara flygit förbiiii, har nt ens hunnit tänka på bloggen heheh..

Men den 10e iaf så chillade vi bara några tjejkompisar hos elin så grillade vi och snackade och såå :D
 
"lek sura" hihihi :(

Grillning i full gång :)

Sen igår så stack mamma ella och jag till ILVA, den möbelaffären. Så köpte vi dubbelsäng till mig och frida :D soffaaaa och lite andra grejor till nu när vi ska flytta :) efter ilva så åkte vi hem till Davids mamma (mammas "sambos" mamma) så fikade vi där och snackade lite med henne :) Var hemma vid 5 tiden och då chilla jag lite, sedan kom Anneli så fixade vi oooossss och sedan mötte vi upp alla tjejerna på bussen så åkte vi till Kyrkheddinge på fest hos Daniel, så jävla roligt jag hadeee :D Grattis danneee :)!


jag och sara. peppaaaa

erik och saraaaaa :D

Gustav och Henrik :D

Elin, Amanda och jag

Sara, jag och Vikki :D

Sara, jag, Vikki och Lina :D

Palme, Elin, Josse, Julie och Lina :D

Random och Födelsedagsgrisen Daniel :D

Erik och Anton :D tror jag måste klippa antons hår snart igen.. *host*

Nu (12e) så har jag snackad med frida och sånt imed hon kom hem från Magaluff igårkväll vid 23. Så fick jag skor och en klänning/tröja av henne, riktigt fina sakeeer :) Och nu ska Mamma Ella Frida och jag på loppis i Lund, mamma tkr nämligen det är roligt nu när hon ska flytta hah. Sen efter ska vi antagligen till Stadsparken och fika med mammas kompisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0