19 Juli

Dagen har varit niiiice. Vaknade av att Ella väckte mig vid 10, stendöd men det gick.. Hänkade mamma ella och frida till Helsingborg, så kollade vi i afffärer och sånt :) käkade thaibox hehe.. Sen åkte vi hem vid 3, packade saker så lämnade mamma oss hos pappa. Vi hade bestämmt att vi bara skulle chilla hemma imed pappas fru inte är hemma ikväll, så pappa, frida, hanna och jag gjorde foundue och massa såser och sånt gooootttt, jag dör vad jag älskar foundue:D så snacka vi aslänge därute tills Anna kom, då gjorde vi glass och chillaaa:) sedan gick vi in och kollade bilder och sånt från när man var liten, herregud alltså. Det är sjukt som allt förändras hahah.. possitivt fördetmesta tycker jag nog dock ändå.. om man bara ser sådär 2-3 år tillbaka, man såg ju inte ut att vara på topp då direkt haha!

Vid 23 gick anna frida och jag ner och kollade på 27 dresses, sett den innan, asbra :) Nu ska jag sova, klockan är trots allt 2.. hehe men missa inte låten därnere förfaaasiken :D godnatt!

<3

Kommentarer
Postat av: sara.l

Sköön låt! =)

2009-07-21 @ 01:48:06
URL: http://saralyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0