22 Juli

har inte skrivit på skit länge, me det är för att jag inte gjort något särskillt :P En kväll åt pappa frida hanna och jag foundue, fast det tror jag jag skrivit? Sov hos anna häromdagen, gjorde exakt ingenting :) Igår åkte först anna och jag till obs på dagen, köpte ett par jeansshorts på rean :) sedan på kvällen åkte Sara vikki tim och jag till lomma och tog ett kvällsdopp i havet, helt underbart sskönt vareee med massa vågor så det var balleee :D

Vaknade för ett tag sedan, så idag vet jag inte vad som händer, antagligen ingenting? hehe börjar bli trött på att chilla såhär mycket nu :( men har lite planer för någradagar frammåt sen, komr bli jätte kul :D
 Min UVS sladd till mobilen som jag hämtade hos mina kusiner igår verkar inte direkt fungera. något konstigt med programmen men vi får se när det kommer upp bilder :(.. haaaaaaa det! =)

och nu råkade jag komma åt en knapp så hela inlägget blev Kursivt ? amen att det ska vara så svårt :( jaja ni får väl stå ut med det en gång hehe :(


Kommentarer
Postat av: FRIDA

UVS SLADD HAHAHAH DET HETER USB SLADD!! HAHA DUMHUVE!

2009-07-22 @ 12:36:02
Postat av: julia

hahaha klaffen frida, blandade ihopaaaaa :(

2009-07-23 @ 16:00:41
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0