28 Juli :)

Igår stack jag somsagt till Anna med Elin och Jossan och åt kräftor och drack cooola haha :) Mycket roligt somvanligt med dem! :D När vi varit där från ungefär 18 - 22 så åkte Anna och jag till Jeppan och var med dem hela kvällen, också lika balle somvanligt :D


Jag och Elin <3


Anna och Josse <3


Jag och en krääfta hheehe


Anna och jag liiiirade littaaa


men jag gav upp trixet vi försökte göra haha :( trots allt ca 1-2 månader sedan jag spelade påriktigt. saknar det ändå lite men aja. Vi får se :)


haha jag och Elin


Jag och Anna påväg hem till mig för att bli körda till Bara av mammsen :)



Vi sov där och sen nu imorse kollade vi litta Hipphipp sedan hämtade Annas pappa oss. Så åkte vi till henne och solade i trädgården <3 hhaha as härligt. Hoppas bara på lite mindre moln imorgon för isf blir det stranden med Josse :D



 

Efter att vi kollat klart en film (She's the man) såå stack jag hem, eller jag gick hehe, skit varmt men ska inte klaga det är underbart :D Kom hem, och då åt vi kräftor .. igen haha. Fast gör inget för jag älskar skaldjur ändå :) haha lite sjukt bara 2 dagar i streck med struntsamma :) Ikväll händer inget speciellt tror jag. Ska hjälpa Frida med lite utklädningskläder till en Latinomaskerad-fest som hon ska till imorgon bara sen får vi väl seee :) (L)



Frida och Ella <3


Ella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0