5 Juli

okej jag vet inte.. bloggpaus.. haha kolla den varade i en dag? nee men jag kommer inte uppdatera lika ofta iallafall. Det är dåligt väder idag, därför har jag tid att sätta mig här :)

Ystad var så jävla roligt! Vi var på stranden och solade, badade och vi åt maaat, festade, gick i stan och shoppade osv :D


I stan.. lite coca cola reklam kanske?

Hanna Johanna Jag Elin Erica och Kimmy <3

I stan, alla förutom Elin

Innan vi skulle iväg :)

Jag lägger inte ut mer om Ystad nu. Det var ett tag sedan jag kom hem nu faktiskt.. så ja detta får räcka :)

Har haft ett skitbra sommarlov hittills! jävlar... Ja igår passade Anna och jag mina kusiner och Ella.. Lite drygt i längden JA men dem är så snälla så kan nt klaga :) Oscar kom också en stund senare på kvällen så softade vi alla, sedan ringde jag en fjant och snackade et bra tag :)

Iförrigår så var jag först på stranden heladagen, sedan stack jag hem till pappa och firade honom, 43 år! hohoh ;) jaja vi var där till 8 ungefär, sedan gick vi från lomma till åkarp.. Var väl hemma runt lite över halv 9 på kvällen.. Skulle vara hos hampe på fest klockan 21! aah.. lökade sönder dessutom av värmen så fick kasta på mig kläder och fixa mig jätte snabbt, elin hanna och erica kom och stressade mig ännu mer. Men jag hann :)
Var hos hampe i någon timme, sedan stack hanna anna och jag till stranden i loma för att vi hade hört att där skulle vara en skit stor strand fest.. Visst där var skiiiiiitmycket folk, men det var nt roligt :( Vi träffade jeppe simon och vibo där lite, sedan stack vi hem efeter en timme igen typ. Fast vi stack till hampeeee och där var alla på lyset när vi kom haha, sjukt roligt var det!

Idag, den 5 juliiiiii så ska jag egentligen till stranden , men vädret suger :( får väl se hur det blir.. Ska iaf ner och äta frukost med ´mamma ella och kusinerna nu :) Och sedan ikväll kommer antagligen simon jeppis och vibo hit så ska vi softa. men vi får se :) heeeeeeeeeej <3

(bilder kommer när jag fixat ny mobil, den förra blev snodd och den jag tog som reserv var redan lite sönder och nu gick den sönder helt :()

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi visst är de fina namn :D tänkte på g när mamma sa vad hon skulle heta, haha våra mammor har samma smak :D

2009-07-05 @ 13:34:40
URL: http://alexndranaranjoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många besökare har du / dag?

2009-07-05 @ 15:35:20
Postat av: julia

svar till anonym: ca 50st/dag, och då har jag inte gjort "reklam" för den någonstans för jag skriver nt för att ha så många som möjligt ahah :P märks antagligen

2009-07-05 @ 19:17:34
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0