Åhus?!



Det har snackats mycket nu om att vissa av oss tjejer kanske ska dra till Åhus, men vi har inte riktigt kommit till skott med saken, men nuuuuuuuuuuuuu så hoppas jag verkligen att det blir av! Vi har snackat om det och fyfan vad jag är tagg på det :O Hade varit så sjukt jävla roligt! Synd e bara att man är hos pappa den veckan då Beachvollybollspelen är. För först när jag skulle till pappa var jag i Alanya, nästa gång var jag i Ystad och denna gången antagligen Åhus (hopaas jag!!) Så det är lite tragiskt att allt ska hända just när man e hos pappaaaa men jag hoppas vi kan ändra dagarna lite för jag vill verkligen diiiit och saken blir ju nt värre när man ser hur jävla mycket pengar man har kvar på sitt kontooo!?! woooooooooooo vill åka nu :D

gammal låt, men så jävla skön :)

Kommentarer
Postat av: Josefin, Julias gulleplutt

JAAAAAAAAA! afan att vi ska dit <3<3<3

2009-07-06 @ 21:44:54
Postat av: julia, josses gulleplutt

haha jävla sötiiiiiiiiiis jaa klart hoppas de av botten av mitt hjärta haha <3

2009-07-06 @ 22:03:07
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0