Badhuset

Pappa ringde mig vid 11 imorse och frågade om jag skulle följa med till ett badhus i Staffanstorp med honom och Hanna, hade somnat sent kvällen innan men tänkte att det var lika lönt imed annars ligger man bara hemma och degar :) Packade grejerna sen kom pappa och hanna och hämtade mig. När vi kom fram visade det sig vara ett utomhusbad! haha jävlar tänkte man men när vi ändå var där såå.. Det började såklart ösregna, då menar jag ÖSregna. haha så himla sjukt. Vi var där väl 1 timme sen satte vi oss på en lunchrestaurang inärheten och käkade. Såklart så kom solen dååå men ja sånt händer :)

 
Pappa

Hanna

När vi käkat stack vi en snabbis till Nova Lund. Pappa skulle köpa något till huset så jag tog med mig hanna in på Topshop och kollade lite, sjukt vad fina kläder dem har alltså :| När vi var klara körde pappa mig till Arlöv, Obs, Så mötte jag Anna och Lindrosan dääär. Gick runt lite och bara snackade med dem. :) Efter det åkte vi hem så snackade jag med Frida och kollade Top model en stund. Nu hade jag tänkt röja undan lite här hemma, ser ut som ett bombnedslag. öörk. Men aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0