Chokladpudding (L)

Hatar att skriva sånna jäkla rubriker, blir alltid något lika meningslöst :P Iallafall så imorse så stack jag och Elin aldrig till stranden, vi gick hem till henne och solade i hennes trädgård i stället. Eller ja, de få gångerna då det var sol :) Sedan kollade vi Sex and the City (L) hhahah fyfan vad det är braaaa. Ja sen kom åskvädret, jag trodde helt ärligt att blixten slog ner i grannhuset ett antal gånger´men det var mig en jäkla tur att jag hade fel.
Vid 18 tiden cyklade jag hem, städade undan det mesta på mitt rum.. kläddde på mig andra kläder och åååt. Nu ska Anna komma närsomhelst sen sticker vi till Baaara :) blir dock inte sent ikväll för ska stå på loppis tidigt imorgon med mamma, alltid bra att få pengar för skrääääp :) herrråå!


Jag och ella exakt just nuuuuuuuuuuu


oooch god chokladpudding såklart, rubriken kom inte från ingenstans hohoh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0