Engelskmän

allt jag har gjort i dag har varit att legat i trädgården och steeeekt :) sjukt härligt! Men kan ni gissa vad som hände? hahah.... La och solade min rygg, så hade jag knäppt upp överdelen för att inte få streck från bikinin. Så hör jag någon engelsktalande man bara säga: Hello? ursäkta? (vi sa allt på engelska nu, men jag skriver det på svenska! haha). Så jag bara vände mig om, jag bara hej?.. Först trodde jag det skulle vara Greg (en kille som är på besök hos oss nu och har varit i typ två veckor, det är Davids kompis) Men det var inte han det var två andra engelskmän.

blablablaaaa så babblade de påååååå! jag blev inte av med dem. De gick in i min trädgård bara så? och de tycker att dem själva var aaaaasroligaaaa och trodde verkligen att jag ville umgås med dem :| de var typ 30 år och fulaaaa...  och där låg jag i trosor, kunde inte röra mig imed min bikini inte var knäppt :( kunde nt snacka engelska så värsta ens för jag blir nervös när det är riktiga engelskmän :( och det var min grannes bror?! ööh.. vad trodde de att jag skulle åka och ta en öl med dem eller nått.. haha aldrig :( jävligt mysko. Fick hitta på att jag skulle till anna och sånt. Ni skulle hörst. värsta förhöret. som jag skrattade efteråt önskar jag hade filmat :(

Efter gick jag in direkt, ville inte ligga där :| så stack frida och jag till centra och käkade räksallad <3 nu är jag hemma och ska ner och kolla på när mamma äter sushi. mmh så gott :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0