Fast car

Igår kom Elin hit på kvällen, kollade ännu mer Sex and the City (vi hade kollat hela dagen hemma hos pappa med Anna och Frida också hehe).. Men det är så sjuuukt bra :D älskar det programeeet, vilken tur elin har hela boxen :)



Vi somnade tidigt tidigt. snackade ett tag i telefon tills Elin vaknade nu imorse, då gick vi ut och satte oss i solen ett tag med våra goda äggmackoooooooor <3 vi har bara chillat hela dagen, fixat med min kanin och dess bur som ska skänkas bort imed vi ska flytta till stan :( naaw lille Phuuu, as mysig . Så snart kommer de som ska hämta honom. Så nu ska han bo med massa andra honor i Värmland ute på landet så det kommer bli skitbra, han kan ju inte klaga:)






Och dessutom får jag inte snurr på det med min USB sladd (hade tydligen råkat skriva UVS sladd igår har min syster konstaterat i förra inlägget hahah) :( jaa iallafall så får jag väl fråga David när han kommer hem, han brukar vara en aning bättre än mig på datorer hehe.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0