Lund

Var i Lund idag med Anna, gick runt en massaaa och slösade en del pengar.. Sa jag inte inga fler skor? joo. men ändå köpte jag ett par ljusrosa från H&M 150 kronor, en ring (ser lite på bild) på 50% rea 100 kronor, ett vanligt svart linne från Åhlens för 100 kronoroch en hög jeansfärgad kjol från H&M 150 kronor :) alltså slösade jag lite mer än 550 idag, helt sjukt att man alltid ALLTID när man åker till stan att man ska köpa något. Nu måste jag skärpa mig med det. Innan vi åkte hem iallafall så käkade vi kebab, dock inte alls så god som jag hade önskat mig :( och jag blev såååååååååå besviken när jag vaknade imorse att det var moln över exakt hela himeln :/ asbull men jaja.. Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog bara ner och äta lite grillat sen blir det kanske lommastrand ikväll med Anna och hela ligan men vi får somsagt se :) Nu ska jag iaf inte sitta här mer. Vi hörs (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0