One Minute Man

Fick ny mobil av min morbror igår, en helt oanvänd som han hade typ fått tillsammans med sin andra mobil? skit bra ju, bara synd att det är Samsung för jag fattar knappt :( men aja bättre än inget! :) Tyvärr kan jag nt lägga in bilderna på datorn, så det komr nog nt bli så mkt på ett tag:(

Igår så städade jag mitt rum skiiiit bra haha.. Slängde ut min söndriga soffa och sånt så nu är här skit bra plats :) Sen vid 21 tiden så kom simon jesper och vibban hiiit så spelade vi tecken 5 hahaha.. sjukt spel :(


jeppis, simon och jag för ett år sedan på malmöfestivalen haha :)

Sen kom annis och tillslut vikkiiii. Vi satte upp tält i trädgården sen sov vi där på natten haha riiiiktigt roligt hoho :) På morgonen vaknade vi klockan 8 idag. Gick och köpte bullar och sedan vid 10 redan så var vi på stranden :) Mamma kom vid 13 tiden och lämnade McDonken :D iih sedan följde anna och jag de andra till jeppis farmor :) Sen stack jag och anna en snabbis till Oscar, och sedan till stiffes och köpte glassss :D och där var mamma med så hon körde oss hem :) Nu chillar jag här.. Ikväll blir det räkor och kräftor med la familia <3 aah älskar skaldjur (L)


Kommentarer
Postat av: ericaaaaaaa king

ahh kräftor och räkor och sånt är det bästa man kan stoppa i munnen, skeeettte gott =D

2009-07-06 @ 19:03:20
Postat av: julia

eller hur ericiss :D

2009-07-06 @ 20:33:38
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0