Strandkväll

Efter att ha tagit det lungt hemma en stund efter stan så kom Anna och hämtade mig så åkte vi till lommastrand och mötte upp Josse. Vi var väl där i drygt 2 timmar och snackade bara :) sjukt härligt.


Anna och jag (L)


josse och anna (L)


jag haha josse och hennes närbilder alltsååå



På hemvägen cyklade vi inom konsum och köpte marabou Amigo (L) sedan lämnade annis mig hemma :) Då kröp ella och jag ner i min säng och kollade på Misa Mi, En sån film jag kollade på för ett bra tag sedan men den är faktiskt rätt mysig =) så den såg vi iallfallll, sedan blev ella trött och gick ner till daviiiid. Nu lyssnar jag bara på lite Chris Brown låtar och ska strax sova. Godnatt godnatt :)


jag och ellsan myser :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0