Time to play

nu är klockan lite över 17. Stack till lund vid halv 1 med Anna, gjorde lite ärenden sedan mötte vi upp min mamma så satte vi oss på en Grekisk restaurang och åt allihopa, dödsgott! efter det gick anna och jag till mcd och åt glass mmh <3 Tog bussen hem hon och jag, då kom jag på att jag inte hade några nycklar :( Mamma var kvar i stadsparken med ella, frida är i magaluff och david jobbar! KUL!

Då kom jag på en idé hahah.. mitt takfönster var öppet. Så började med att ta en stol och försöka klättra upp, med det var helt svårt för man hade inget att hålla händerna i :( Så på andra försöket klättrade jag upp i ett träd, ställde mig med ena foten på taket men plattorna var helt lösa så hade aldrig klarat klättra ända till fönstret :( Men på tredjeförsöket tog vi ett ihopafällt bord som på undersidan hade bräder på sig, som typ en jätte dålig stege.. och där kunde man klättra, men jag hade fortfarande problem med att ta tag i taget :( men då kommer Ooooscar och räddar hela situationen, för imed att han är så lång så nådde han :D wihoo.. Ja så när vi kom in så bokade jag och Anna biljetter till Baksmällan direkt! så det blir idag halv 9 i Lund :) har hört av flera att det ska vara en riktigt rolig film så vi får väl hoppas på de :D






ajaj det gick inte alls bra för mig att komma ner..

Ne nu ska jag ta en dusch för jag har bark (från trädet) i hela håret känns det som :( aja vi hörs antagligen ikväll :) ha det <3

Kommentarer
Postat av: hanna

baksmällan är en av de roligaste filmerna jag sett=)

2009-07-07 @ 18:33:38
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0