Trött!

Kom nyss hem från Elin. Har chillat med henne inprincip heeeela dagen haha. Efter min tupplur i eftermiddags så stack hon och jag till stan, Entré. Lovade mig själv att inte köpa ett ända par skor tilll, dock kom jag ändå hem med 2 par nya + 2 par nya öronhängen.. haha jävligt dumt men strunt i det nu :P Vi åt på översta våningen sån god mat, lamm med tsatziki och pommes, aaaaasgott :D Var väll hemma vid 18. Då stack Elin och jag hem till henne och åt med hennes familj och släkt som var där. Sedan satte vi oss och kollade Sex and the City tills klockan 00 ungefär haha. Då höll jag på att decka så Frida mötte mig så kom jag hem nu för ett tag sedan :)


Fred Perry från Scorett

 


Gladiatorsandaler från Vila =)


Öronhängen från Gina

Igår så var jag först med Sara på kvällen, Vi chillade och gjorde sånna riktigt goda is-juicer typ om man fattar det. Kommer bild senareeee. Vi rökte vattenpipa och sånt och bara softade. Men när kl blev 22 fick vi frispel, visst det var mysigt men det va ju trots allt Lördag! Så ringde mamma så var hon snäll nog och körde oss till festen i Bjärred. riktigt roligt var det med en massa roligt folk man kände. Hampus som hade festen hade även en 28 gradig varm pool så där badade vi med haha svinkul varee :D
Saras mamma hämtade oss vid lite innan 2. Mötte upp Jeppe och Simon här i Åkarp sen sov de här för de var hemlösa för natten, tur man är så snäll som man är =) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0