Turn around


Vaknade vid 12 idag. Riktigt skönt att inte bli väckt för en gångs skull! Gick ut med mamma i trädgården och stekte en timme, det gav verkligen resultat.. Har tappat det mesta av Alanya färgen så måste försöka hålla det sista iaf :)
Mitt rum ser förresten ut som en helvete.. Orkar nt stäääda. Det hjälper ju inte kommer ändå se likadant ut imorgon igen:(
 

Nu har jag och josse föresten bestämt oss för att vi åker upp till Åhus den 15e och kommer hem den 19e :D kommer bli en jävla massa packning för oss två att ta på tåget men ja vi får väl stå ut den lilla stunden :| Längtar som ett SVIN, fyfan vad roligt vi kommer ha :D!!!

Idag händer inget speciellt. Tror jag och Frida ska hem till pappa ikväll, har inte varit där på aaaaaslänge så det är vi fan skylldiga :O för nu ska jag fan till åhus också, men aja så blir det ibland :P Förövrigt har jag egentligen inte något speciellt att säga.. Vi ska skänka bort vår kanin inför flytten.. Mitt rum ser förjävligt ut och jag längtar till Åhus :D heeerååå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skojar inte, åhus kmr bli bäääääääääääääästa!!!!! längtar sönner :D(L)

2009-07-13 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0