Torsdag

okej nu har jag inte haft bilder på aslänge :( riktigt tråkigt att läsa blogg dåå.. men gjorde mitt bästa innan,  fotade med webben hahah :(
Igår stack jag ju till Bara somsagt, hem till Jesper så spelade han, simon och jag Tekken 5.. haha shiiit vilka nördar de blivit :( jaja nu ska jag bara softa vidare lite och lyssna på lite musiiiik, sedan klockan 17 (om 3 timmar) så ska jag ta tåget till Lund och käka med Josse och Moa, så ska vi planera Åhus"resan" :) haa det <3


1.  
 
2. 

3. 

4. 

5. 

1. köpte 3 par solglasögon igår.. har minst tio par nu men kan inte hjälpa det, tycker om det helt sjukt mycket :o finns så många olika former och fääärger, samma med bikinisar. Har minst 15 haha..
2. En svart tight klänning från Gina. Med öppningar i ryggen typ, haha men ja den gillade jaaaaag

3. En blus från H&M och sedan min aptröja som jag hämtade av Simon igår i Malmö också. Den har varit i Bara i ca 1 år nu. heheh opps

4. 2 par skor som jag köpte när jag var i Ystad. de helsvarta för 800:- och de andra för 500:-, men jag hade tur för det var extrapris så man fick de billigaste gratis :) inte dåligt! 

5. En aprikosfärgad klänning från Ginaaaaaa, ska sy upp den lite sen blir den perfa :) Och sedan köpte jag även en hög kjol från H&M men man såg ändå inte det speciella med den på kort så det var inte lönt att lägga upp den här. Men det kommer väl någondag när jag har den på :)


Kommentarer
Postat av: hanna

så fin den svarta klänningen från gina :O <3

2009-07-09 @ 15:01:50
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: julia

tack hannis :D<3

2009-07-10 @ 11:07:37
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0