Videoklipp

Kollade runt i datorn och hittade en mapp med massvis av gamla videoklipp från förra sommarn, jag döör så mkt minnen man får genom att kolla på dem :l Det var sisådär 30 st olika videor men jag kan ju nt lägga ut alla här för det vore ju en aning drygt. Men vissa :)



Video på Julie från Gothiacup förra året haha vilken noja vi fick på "mårtskit" hahaha. Julie berättade en händelse när hennes kompis hade fått mås-skit på tröjan eller nått, så hade hon skrikit mårtskit istället och uttalat det fel. Såhär såg det ut när Julie skulle återvisa upplevelsen haha för skön.


Jag och Vikkis kända videor. Helt sjukt så många sådanna här liknande videor vi har gjort i tiden haha. Detta var förra sommarn, vi spelade in minst 10 st likadana men inte på någon gjorde vi rätt "moves" förutom på den här då jag ramlar av stolen i slutet, klumpigt hehe


Ännu en av vikkis och mina filmer. På denna klippte jag dock bara ut slutet för annars hade jag fått spö haha. Vikki dansar och lyckas stöta till fläkten så den välter rätt i hennes huvud haha kan inte sluta skratta även om jag sett den typ 958986 gånger  :P


Innan fotbolls match får anna en aning aggresiv utskällning av vikki hhaha ..



aah. från när vi var i Kroatien förra sommarn. Så sjukt härlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: vikkanklickan:D

hahahahhaha fyfannnnnn, saknar de hahahahah:D

2009-08-04 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0