26 Juni

igår stack vi till marco dådå. Det var skit kul :) var där med elin och julie till klockan 02 tiden. då kom mammi och hämtade ossss, så kom julie och jag hem till mig chilla film o snackaaaaa, sen decka vi vid 4. Ställde klockan på 10 och körde till stranden. mötte josse elin alice hanna och co dääär, fast de va nt så skönt idag. bara blåsigt oich sånt :( men okej varmt nöär det väl var varmt :)

Och efteråt vid 2 stack vi., till stiffes med annis och vikki. Käkade glass mhhhh :D JULIE HITTADE 500 KRONOR TRODDE JAG SKULLE DÖDA HENNE :( men jaja sen hittade vi en skit bra cykel som vi tog med oss också för annars hade vi fått gååå! :D och igår hiittade jag ett sommarkort till tåget :O AH! :D
 tur i oturen somfan. Sen cyklade vi runt i 1 och en halv timmmme :O för att hitta hem till hanna... när vi väl kom dit efter så lång tid hade de stuckigt. så cyklade till elin så nu sitter jag här med henne och erica och vi ska till obs nu. pussS :D



stranden från i onsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0