8 Juni

Började halv 10 idag. Gick upp 20 över 9, skönt att bo nära skolan vaaa haha :) Vi hade spexet, gick igenom hela föreställningen en gång sen var vi klara :) Käkade lunch och hade ett "möte" sen slutade vi nu 20 över 12 :) riktigt härligt. Imorgon börjar vi klockan 8, har en föreställning med massa publik, aah jag dör :( Senare på kvällen har vi 2 föreställningar till för allas släkt och vänner, tror jag kommer avlida haha.. jaja det blir nog roligt iaf!

   
Anna, Victor, Philip
  
Sara, Ståhlis (Simon), Jag

Mina närmaste dagar är fullspäckade, känner mig helt stressad haha..

Idag (Måndag) så ska jag bara vila ut lite och ut och jogga ikväll
Tisdag: 3 föreställningar, kommer inte vara hemma försen vid 11 på kvällen :(
Onsdag: 2 föreställningar .. sen måste jag packa till Alanyaaaaa, ja sen fixa en massa och träna
Torsdag: Skola elr nått jag vet inte? Sen lärarmiddag hela kvälleeeen med 50-tals tema så måste fixa kläder också!
Fredag: Skolavslutning. Måste fixa vad jag ska ha på mig, skor klänning, vet nt än helt :( Måste fixa mat till kvällen när vi ska äta med klassen.. Sen ska vi till Harry på kvällen alla 9or och fiiira, sen hem vid 3 på natten antar jag och åka till flygplatsen! Blir ingen sömn, men det är det fan värt haha :D Sen blir det Alanya hela veckan :D oooh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0