Bloggtrött :(

sjukt trött på denna bloggen.. skit tråkigt tycker jag det är just nu haha :( Men får väl offra mig lite ändå även om det kanske inte blir lika ofta och lika intressant. Men det kommer sen igen det vet jag, det är bara nu när det blivit sommar då vill man liksom inte sitta här?! + jag tycker verkligen min blogg e så ful och tråkig just nu så det får mig äännuu mer att tapppa suget :(

Iallafall .. det jag köpte i Turkiet  var detta hära:
  ´
solglasögon, klänning och högkjol/linne

  
svampbob tshir till mina småsystrar + gloggs :), 2 höga strandkjolar + 4 fotlänkar/armband

Jag köpte även en stor väska som man kan ha till närsomhelst ahha? En stor rubust klocka, inte sån liten utan mer sån som typ killar brukar ha om ni förstår. Faktiskt sjukt fin. En vattenpipa köpte jag också, ja inte så värst mycket faktiskt. Oj jag glömde, jag köpte även en silverring till mamma med två stora stenar, en svart och en blå (man kan nästan säga en försenar morsdag pressent:(). Och till Frida min syster köpte jag tre nagelack i olika färger + ett armband :)

Nu häromdagen, igår var det nog? haha ja det var det.. då köpte jag detta häraaa.
 
+2 bhar och 4 trosor



Så det var allt :) Nu kan jag ju berätta om vad jag har gjort.. ja vad har jag gjort egentligen. I förrigår så stack jag till Bara precis som planerat, fast med vikki och sara. Vi mötte upp simon hampe vibban och jeppis så chillade vi lite vattenpipaaa och käkade på en pizzeriaaa vissa av oss (inte jag hoho) ja sen stack vi hem till vibo och spelade poker, askul, synd bara att det gick åt pipsvängen för mig :( Fick gå och bre mackor när jag åkte ut :( hehheheh. Ja sen så blev klockan 00 då blev sara och vikki hämtade. Så simon hampe och jag stack tilll simon och chillade film och bara allmänt softadeeee sen deckade vi däär.





Nästa morgon åt vi frukost och så, sen hämtade min moderkaka mig så fick jag kolla på lite när de slingade klart håret och klippte sig hos frisören seeeen åkte vi och köpte massa olika frukt och choklad i affären så lämnade mamma av mig hos sara, och där gjorde vi chokladfounduuuee :D IH! så gott det var. Sen chillade vi och bara snacka och sånt skoj hehe:)





Efter ett tag gick jag hem och käkade, sen slöade jag lite och efter det stack jag til stranden med en massa :D Först bara vi tjejer så snackade vi och rökte vattenpipa och så, sen när det blev alldeles för kallt så mötte vi upp alla folken så gjorde vi upp en brasa och lyssnade på musik och snackade, rikitgt härlig kväll :D det är sånna man kommer sakna i vinter :( Vid 00 var jag hemma så ringde jag en fjant litta sen deckade jag dirrrrrrrr.




Imorse vaknade jag vid 11, packade strandväskan och drog dit med en hel dröööös med folk, riktigt soft varee :) Minst 20 pers var vi? aja no big deal med ändåå :) Åkte hem vid 4 tiden, mötte upp mamma ella och morfar påvägen så då bjöd morfar mig frida och rebban på glass hoho :) Sedan hem direkt så stack mamma frida och jag och tränade. Jävlar det var tungt idag :) .. Nu e jag här alldeles ren och nyduschad, fjällar ytterst lite och är dööö nöjd med livet haha vilken tönt jg ääär, men pallar inte skriva "bra" om jag någonsin gör ens haha ? jaja nu tror jag bara att jag ska chilla lite. Jag borde städa rummet, det har alldrig varit såhär gräsligt?! lovar ALDRIG. då fattar ni nog.. Tror det blir hem till sara ikväll och se på " I taket lyser stjärnorna " sjuuukt mysigt hade det varit :D men vi får se hur jvällen tär sig, ha det super dupeeeer för det ska jag nu e sommar värmen, ih man blir helt glad i hela kroppen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0