Föreställning idag

Stack till spexet vid 8 imorse. Bytte om, sminkade oss och allt, sedan vid 10 hade vi vår första föreställning. Gick skit bra ju, men var duuunder nervös haha.. Viktor ramlade med rullstolen (bakåt) trodde jag skulle dö av skratt, men alla trodde det ingick ju så det var inga större problem :) ahahaha. Slutade 20 över 11. AAAS skönt :D Har varit hemma sedan dess, sovit och bara lullat runt lite, gjort smoothies som e så sjukt gott. Nu är klockan 20 i 5 och jag ska vara på skolan igen klockan halv 6 för att ha vår andra föreställning för dagen! Kommer dööö, det är ju inför allas föräldrar :( jaja nu ska jag klä på mig kläderna och hela den delen, vi hörs!

Förresten så var det denna låten jag menade häromdagen när Frida satte på musik på högsta volym och väckte mig, aaas skön låt om du har högsta, lovar:) Fast hon hade en annan remix, men strunt samma ni hör i refrängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0