frida här, förvånade? ;)

NI MÅSTE JU BARA LÄSA DETTA!!! LITE GOSSIP FRÅN TURKIET!!!!!! WAAAAAAAH

Hohoho lite skojigt att jag kom in på syrrans blogg tillslut (8)!! Hon lär bli rätt så förvånad när hon ser att jag har varit här inne och skrivit när hon varit borta! :)

Julia är ju i Alanya och jag tänkte bara göra det liiiiiite roligt för alla hennes läsare (sjukt många, typ 45 st!) och skriva ett lite putti nuttigt inlägg! Hehe

Kan ju berätta vad som händer här hemma i Sverige medans Julia är i Turkey och solar röven av sig. 
Det kan ju vara kul för henne att läsa ifall hon nu skulle få för sig att vandra till ett litet fattigt internetcafé och blogga lite när det är 35 grader ute. Men det är ju faktiskt Julia vi snackar om så det skulle inte förvåna mig det minsta. Hon är bokstavligt talat beroende av sin blogg, bdb, msn och allt som har med datorer att göra...
Ni kanske har läst att hon har skrivit om mina s.k. "utbrott" som jag får när hon sitter vid datorn i några inlägg. Tror ni det är konstigt att jag får dom? Hon släpper ju för I HELVETE ALDRIG DEN!

Iallafall, jag ska inte sitta här och skriva om vilken nörd min syrra är.
Nu ska jag skriva det jag kom hit för. Vad jag hittar på i Sverige. Baaaaaara för syrrans skull (och min egen för då slipper jag ta det irl när julia kommer hem sen)!

HÄR ÄR DET SKIT VARMT, VI BADAR OCH SOLAR! HAH! trodde ni va? såklart inte, men det är iallafall inte dåligt väder. ELLER VAD I TUSAN SÄGER JAG! Jag står som ett fån och sliter inne i en fet jävla lokal och gör buketter med massa polskor, julia du vet vad jag menar! Så in i hutsingen jobbigt, meeeeen, nu kommer det ;) på 3 dagar har jag tjänat feta cash och det har inte du Julia, istället har du legat och degat på stranden och kanske slösat dina pengar på en skitfattig handduk eller en pösig munk som du köpt av någon jätteäcklig och svettig försäljare på stranden.
Ja, det ska bli kul och se vilka sletna saker du tar med dig hem den här gången.. förra året var det ju inte så roliga saker...eller vad säger du?! slösade 4000 på vadå? ja säg det du, NADA, eller är plast väskor eller vad i tusan nu det va, något att komma med?;)....lite pinsamt där, ELLER VAD SÄGER NI KÄRA LÄSARE? ge mig 45 smarta svar!!

Kan ju även säga att jag har varit på vift i en polisbil för att en liten oskyldig människa som jag var TVUNGEN att göra mitt ena behov (bajja) i kön till hipp.. ja, jag BAJSA! NEJ vad i hellerö tror ni, jag skulle göra det andra behovet (kissa), sen gick det som det gick, men även om det gick så, så kom jag ju dock till hipp tillslut och jag dansade röven av mig, till dig också sis. Såklart!
Och din lillasyster har fyllt år och haft barnkalas. Hon fick en rosa minibyrålåda med en prinsessa på av christian, kul! LÄGGER IN BILD SEN IIIIIIH! haha skrev jag verkligen det..

Kan också passa på att skriva att jag har taggat dig på SJUKT många fula bilder på dig på FACEBOOK <-klicka här!!!!!!!!!!!!! - SKOJA!

nä vad i farao håller jag på med, jag börjar jobba 7 imorgon, nu måste jag i säng med de bums!

ha det fettttIIIISCH i tuekeeeejjjjjj nu!!!!!! PUZZAR OCH KJAMIZAR!!!!!
PS adda med på facebook <33333 love respect peaze

haha fattar inte hur jag orkade skriva allt det här!! sooo long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0